måndag 16 februari 2009

Håller jag på att tappa greppet?


Jag skrev just ett malligt inlägg om att Blondin-Bella borde huka sig eftersom jag redan fått sex visningar av min blogg. Självironiskt, naturligtvis. Jag loggade ut och sedan in igen. Sju visningar. Registreras mina egna besök som visningar? Vad är det för dumheter? Jag har ju gått in och ut hela dagen för att onaniläsa mina egna alster här, i praktiken har jag kanske inte några visningar för andra än mig själv och därmed inga läsare alls. Eller håller jag på att bli galen? Kommer det här bli 2000-talets Inferno och jag 2000-talets Strindberg? Det hade varit nice, fast utan den fula mustaschen. Strindbergs mustasch såg ut som han hade rökt en skämtcigarr som exploderat. Har du tänkt på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar